tringle-left

FAQ

tringle-right

Orders

WAT IS MIJN BESTELSTATUS?

Als u een BWB-account hebt, u inloggen en de volgordestatus en tracking bekijken op de pagina Mijn dashboard onder recente bestellingen. Als u als gast bent uitgecheckt, u ons een e-mail sturen op info@bodywellnessbeauty.com en wij geven u graag een update.

HOE ANNULEER IK MIJN BESTELLING?

Afhankelijk van de status van uw bestelling kunnen we deze mogelijk niet annuleren. Neem direct contact met ons op via info@bodywellnessbeauty.com en we zullen u zo goed mogelijk helpen. Als we uw bestelling niet kunnen annuleren, kunnen we u altijd door ons eenvoudige retourproces leiden.

KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN?

We zijn momenteel niet ingesteld voor uitwisselingen. Stuur ons een e-mail op info@bodywellnessbeauty.com of bel ons om een terugkeer te krijgen. Vervolgens kan een nieuwe bestelling worden geplaatst voor een ander artikel.

IK BEN VERGETEN EEN ARTIKEL AAN MIJN BESTELLING TOE TE VOEGEN; KAN IK EEN WIJZIGING AANBRENGEN VOORDAT HET WORDT VERZONDEN?

Zodra uw bestelling is voltooid, gaat de bestelling vrijwel onmiddellijk naar de verwerking en vervolgens wordt deze naar het magazijn verzonden om te verzenden. Om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen, kunnen er in dit stadium geen wijzigingen worden aangebracht. Plaats een nieuwe bestelling op de website voor de extra items. Vergeet niet dat verzending gratis is wanneer de bestelling groter is dan €45.

WAT IS HET WELNESS LAB RETOURBELEID?

Wij accepteren graag ongewijzigde of ongebruikte goederen in verkoopbare staat voor een volledige terugbetaling binnen 14 dagen na aankoop. Wij accepteren geen retourzendingen voor BWB-aankopen of retailers van derden.

WANNEER ONTVANG IK MIJN GELD TERUG?

Geef ons 14 dagen de tijd om uw geretourneerde goederen te verwerken nadat deze is ontvangen. We betalen de prijs van de goederen terug, inclusief eventuele belastingen die u in rekening bent gebracht (exclusief alle toepasselijke verzendkosten) bij ontvangst van de retour. Afhankelijk van uw bank, u maximaal twee factureringscycli toestaan om uw tegoed op uw afschrift te laten verschijnen. Voor internationale bestellingen kunnen we geen terugbetalingen doen voor douane, rechten of extra kosten die van toepassing kunnen zijn op uw bestelling.

Producten

ZIJN AL UW PRODUCTEN WREEDHEID GRATIS?

We zijn ons zeer bewust van de pijn en stress die dieren ervaren bij het testen. Daarom hebben we afgesproken om nooit dierproeven te doen. Wij geloven dat alle wezens een fundamenteel moreel recht hebben op een respectvolle behandeling.

ZIJN ALLE PRODUCTEN GESCHIKT VOOR VEGANISTEN?

Ja, al onze producten zijn volledig veganistisch en zijn daarom geschikt voor veganisten!

ZIJN AL UW PRODUCTEN HYPOALLERGEEN?

Aangezien er geen internationaal erkende definitie van hypoallergeen is, kunnen we hier geen uitspraken over doen. We gebruiken echter ingrediënten die zorgvuldig zijn geselecteerd op hun hoge zuiverheidsniveau en consumentenveiligheid. Al onze producten zijn streng getest op veiligheid en voldoen aan strenge internationale veiligheidswetten.

KOMEN WELLNESS LAB PRODUCTEN IN HERBRUIKBARE VERPAKKINGEN?

Alle BWB producten worden geleverd in herbruikbare of recyclebare verpakkingen om er zeker van te zijn dat er zo min mogelijk afval is.